derin derin Author
Title: En Güzel Öğretmen Sözleri
Author: derin
Rating 5 of 5 Des:
                           Kopya Çekebilirsin, ancak bana yakalatmamak şartıyla Neye gülüyorsanız söyleyin hep beraber güleli...

                           Kopya Çekebilirsin, ancak bana yakalatmamak şartıyla


www.bizcebilgiler.blogspot.com




Neye gülüyorsanız söyleyin hep beraber gülelim.



www.bizcebilgiler.blogspot.com


Birazdan dağıtacağım o dörtlüyü


www.bizcebilgiler.blogspot.com


Çay, kahve ne istersiniz?

www.bizcebilgiler.blogspot.com


Çabuk çık dışarı, kapıyı yeniden çal içeri gir!

www.bizcebilgiler.blogspot.com



20 yıllık meslek hayatımda böyle tembel bir sınıf görmedim!!

www.bizcebilgiler.blogspot.com


Dersi duvara anlatmıyorum, beni dinleyin. Ben zaten bunları biliyorum, sizler için anlatıyorum. Benim için sorun olmaz alırım maaşımı giderim. Sonunda siz pişman olursunuz. 

www.bizcebilgiler.blogspot.com


Sene sonunda göreceğim sizi. Not istemeye gelirsiniz. Sakın ailenizi getirmeye kalmayın size not vermeyeceğim.

www.bizcebilgiler.blogspot.com


Lise bitince ben sizi görürüm. Ya üniversiteye gideceksiniz yada evde oturup bulaşık yıkayıp bir sümüklünün sizi almasını beklersiniz.


www.bizcebilgiler.blogspot.com











About Author

Advertisement

Yorum Gönder

 
Top